24
דצמ
08

פעילות בבלוג

הבלוג הזה החל לפני כשנה וחצי כיומן אישי במובן האמיתי של הביטוי. בהתחלה חשבתי לתעד לעצמי נושאים שאחזור אליהם בעתיד. לאחר כמה זמן שיניתי מעט כיוון והתחלתי לכתוב במטרה לעניין את הקהילה. עם זאת, לא עשיתי שיווק רציני כדי להביא לכאן קוראים רבים.

בעזרת pmetrics בדקתי כמה תעבורה היתה בחודש האחרון בבלוג. הנה כמה נתונים:

  • ביקרו: 355 פעמים.
  • זמן שהייה ממוצע: קצת פחות משתי דקות. הנתון הזה לא לגמרי נכון שכן מישהו שנכנס לבלוג וקרא את העמוד הראשון מבלי ללחוץ על לינק כלשהו, נמדד כאילו ביקר רק 5 שניות (אני מניח שהחישוב הוא בין קליק ראשון לאחרון).
  • הגיעו לבלוג דרך חיפוש (לרוב בגוגל): 174.
  • הגיעו לבלוג דרך לינק ישיר או RSS או מועדפים: כ – 160.
  • כמות התגובות: מזערית (כלומר אין כמעט השתתפות פעילה).

אשמח לשמוע בתגובות מה אתם חושבים על הבלוג, מה חסר ומה הייתם משנים?

12 Responses to “פעילות בבלוג”


  1. 24/12/2008 ב- 23:13

    אני חושב שיש הרבה מידע להחכים בו בבלוג שלך בנושא שנהיה חשוב מיום ליום.

    אויל הייתי מוסיף יותר דברים שקשורים למשתמש הפשוט.

  2. 2 bugmeister
    25/12/2008 ב- 1:35

    אני מאוד מתעניין בנושאי אבטחת מידע, מן הסתם עקב העיסוק שלי במערכות מידע אבל גם בתור "תחביב אישי".
    לו רק היית כותב יותר. מהמעט שפה החכמתי.

  3. 25/12/2008 ב- 18:29

    נהנה לקרוא.
    תמשיך 🙂

  4. 25/12/2008 ב- 21:00

    לי חסרה התמקדות פחות בצד הטכני, היכן שהרוב מתמקדים, אלא יותר בצד הניהולי-ארגוני-תפעולי-משמעתי-אנושי של אבט"מ ניהול סיכונים, כי ככל שידוע לי – אתה היחיד בדרג CISO שכותב בעברית, וזו הנקודה הייחודית שלך והיתרון שלך – תתמקד בזה, לדעתי.

  5. 25/12/2008 ב- 22:06

    יש לך כתיבה מעניינית ואיכותית. אני מעריך שאתה לא מרוצה מהסטטיסטיקות אבל זה בגלל הרצף, תעשה רצף של עשרה פוסטים בתשעה ימים ואני מבטיח לך שכמות המבקרים והביקורים תעלה ורוב הסיכויים שגם תכפיל את עצמה.

    מה שבטוח אל תכנע למחסומי כתיבה או לחוסר זמן כי קהילת הבלוגרים בישראל גוססת.

    חג שמח !

  6. 26/12/2008 ב- 15:25

    הייתי רוצה שהבלוג לא יהפוך ליותר מדי פופולרי וישאר מקצועי. אין ספק שזה מצמצם את אוכלוסיית היעד, אבל אם זה בלוג מקצועי (נגיד), הייתי שמח שתשאיר אותו מקצועי.

    אני מנהל בלוג אישי עם הבלחות מקצועיות, ולמדתי שאכן הסיכוי לדיון מקצועי בקרב האוכלוסיה המצומצמת שקוראת את הבלוג שלי נמוך. אם הייתי בוחר בבלוג מקצועי ממש, הוא בטח היה הופך לעוד פחות פופולרי.

    (איתן, מסתבר שיש עוד כאלה…)

  7. 26/12/2008 ב- 15:34

    אני חושבת שהבלוג שלך מאוד מעניין 🙂

  8. 29/12/2008 ב- 17:02

    תודה לכולם על התגובות המחממות.
    התיחסות קצרה לכמה מהתגובות:
    אני אשתדל להתמקד גם בנושאי ניהול.
    אין לי בעיה של מחסומי כתיבה. יש לי בעיה קשה של זמן (לא) פנוי. בנוסף, לא תמיד ברור לי האם נושא מסויים שאני נתקל בו יעניין את הקהילה.
    לגבי פופלריות, אני לא חושב שהבלוג הזה יהפוך לכזה. אבל כן אשמח אם יתנהל כאן דיון רחב יותר. זה רק ידרבן אותי לכתוב עוד.
    תהנו.

  9. 9 ניב
    30/12/2008 ב- 4:19

    היה מאד עוזר אם היה מנגנון התראה במייל על פוסטים חדשים (או שיש ופספסתי אותו?) – לכל מי שלא אוהב לעבוד עם RSS.

  10. 30/12/2008 ב- 8:02

    ישי – תעשה כמוני, תפתח שני בלוגים – אחד אישי ואחד מקצועי. זה ירכז קהל יעד תואם על פי התכנים.

    CISO – מה שמעניין אותך, יש סיכוי טוב שיעניין לפחות חלק מאיתנו. אל תעשה שיקולים של רייטינג, פשוט תזרום.

    לגבי תוסף מנוי דוא"ל על פוסטים חדשים – תרגמתי אחד
    כזה, מאוד קל ועובד חלק – http://tech.caspi.org.il/?p=30 .

  11. 11 קהרו
    30/12/2008 ב- 14:26

    סתם מגיב כדי שתדע שעוד מישהו קורא ונהנה. הזדמנות מצויינת להגיד לך תודה.

  12. 31/12/2008 ב- 20:06

    קורא נהנה וחוזר לעוד

    תמשיך בדרך שלך ועל תתייחס יותר מדי למספרים

    בהצלחה בהמשך


להשאיר תגובה

דצמבר 2008
א ב ג ד ה ו ש
« נוב   ינו »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

